vrijdag 26 juni 2015

Dahaag!

Ik bel de ING klantenservice: “Ik heb negen maanden geleden na vruchteloze pogingen om het online te regelen een ING vestiging bezocht om mijn naam en geslacht gewijzigd te krijgen in jullie Doorlopende Reisverzekering. Na veel gefrons en heen en weer gebel met het hoofdkantoor verzekerde de medewerker me dat het in orde zou komen. Gisteren kreeg ik echter de polisverlenging in de bus met nog steeds mijn oude gegevens er op. Kunt u dit voor mij oplossen?”.

ING klantenservice antwoordt: “Nee, sorry. Om die gegevens te wijzigen moet u even bij een van onze vestigingen langsgaan”.

Ik: “Eh, ik vertel u net dat ik die weg al negen maanden geleden heb bewandeld en dat ze daar niet wisten wat ze er mee aan moesten. En hun pogingen hebben nog steeds niks opgeleverd. Daarom bel ik juist”.

ING klantenservice: “Sorry, ik kan niets voor u doen. U kunt wel zeggen dat u deze persoon bent, maar we willen u toch echt met uw legitimatiebewijs in een vestiging zien”.

Ik: “Maar ze hebben me daar negen maanden geleden al gezien en een kopie gemaakt van mijn paspoort!”.

ING klantenservice: “Sorry, ik kan echt niks voor u doen”.

Ik hang op, ga naar www.ing.nl en zeg met twee muisklikken, zonder inloggen, met enkel de vermelding van mijn polisnummer, de verzekering per direct op. Dat kan kennelijk jan en alleman wel gewoon doen zonder vestigingsbezoek of legitimatie.

Dahaag ING! Ik breng mijn geld wel naar de concurrent...



1 opmerking: